sobota 3. júna 2017

Recenzia | Avon - mark. fixačný sprej

Nie som veľkým zástancom katalógových značiek - hlavne kvôli tomu spôsobu predaju, ale keď už ma nejaký produkt zaujme, tak idem do neho. Tak to bolo aj s týmto podkladovým / fixačným sprejom na makeup. V poslednom čase som ho zahliadla na tak veľkom množstve blogov, že som ho musela mať tiež.

Avon - mark. fixačný sprej
Som majiteľka suchej a citlivej pleti (čo viete už aj z článku, kde som porovnávala krémy), väčšinou teda ako podklad pod makeup používam ľahší hydratačný krém. Preto vám nepoviem, ako tento sprej funguje ako podklad, ale rada vám poviem ako makeup zafixuje.

Tento sprej zvyčajne pri líčení aplikujem dva krát - prvý, keď makeup zapúdrujem a druhý, keď mám už hotové celé líčenie. Potom možno v priebehu dňa - ale to skôr na osvieženie na leto. Nie je to taký ľahký "mist", ale naozaj vám na tvár dopadajú menšie kvapky - čo beriem ako mínus a snažím sa tú striekaciu časť niečím zameniť, ale stále som nenašla nič lepšie.

Pri nanášaní na tvár cítim len príjemný chladiaci efekt - nič nebrní, nič mi pleť nesťahuje. Chvíľu ju mám akoby mokrú a za chvíľu už ani to. Avšak keď mi sprej nechtiac prejde aj na ruky, dekolt alebo hoc kde, kde makeup nemám, cítim podobný efekt ako pri fixačnom spreji na vlasy - pleť sa napne. Na tvári sa však nič podobné nedeje.


Čo hodnotím veľmi  negatívne a sklamane, že hneď na treťom mieste je "alcohol denat". Nevšimla som si síce vysušenej pleti (používam približne mesiac), ale cez zimu to riskovať určite nebudem. 

Odporúča Lazy Unicorn tento sprej?

Sprej mi pleť nevysušuje, nesťahuje, nebrní mi na nej, nemám žiadnu negatívnu reakciu. Neviem posúdiť, či makeup vydrží dlhšie, ale podľa mňa vyzerá lepšie - ak to prehnáte s púdrom, táto vecička vám to upraví. Je to príjemný osviežujúci doplnok cez tieto letné dni, ale cez zimu to určite odložím. Ja som spokojná. 

4 komentáre:

  1. ja som asi nikdy nepoužívala tieto fixačné spreje, ale rada by som nejaký skúsila, len ma to nikdy nenapadne hodiť do košíka aj takéhoto pomocníka :) Avon Mark mám však veľmi rada, tak by mi možno aj sadol :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z rady Mark som nekúšala nič viac, ale ak budú podobne dobré ako tento sprej, tak by som aj mohla :)

      Odstrániť
  2. Tiež som ešte neskúšala žiadny fixačný sprej. No ide leto takže hádam nejaký skúsim.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite treba skúsiť, tá cena nie je nijak vysoká a určite to za to stojí :)

      Odstrániť